
DEFINITIE Direct marketing is een vorm van gespecialiseerde marketing, die door middel van alle directe communicatiemedia (correspondentie, advertenties, mailings, catalogi, telefoon, beeldscherm) een structurele duurzame relatie organiseert en onderhoudt tussen aanbieders en gesegmenteerde afnemers. Essentieel is daarbij het opwekken van meetbare ...
Gevonden op
http://www.callcenterwoordenboek.nl/site/content.php?page=1&item=61

DEFINITIE Direct marketing is een vorm van gespecialiseerde marketing, die door middel van alle directe communicatiemedia (correspondentie, advertenties, mailings, catalogi, telefoon, beeldscherm) een structurele duurzame relatie organiseert en onderhoudt tussen aanbieders en gesegmenteerde afnemers. Essentieel is daarbij het opwekken van meetbare ...
Gevonden op
http://www.callcenterwoordenboek.nl/site/content.php?page=1&item=61

Direct marketing is een marketingconcept met als doel het gestructureerd organiseren en onderhouden van relaties met (potentiële) klanten zodat deze middels gepersonaliseerde communicatie kunnen worden benaderd voor het afgezetten van producten. Direct marketing is het totaalconcept voor de benadering van de markt waarbij de potentiële afnemer wo...
Gevonden op
http://www.ensie.nl/definitie/Direct_marketing

Direct marketing is een marketingconcept met als doel het gestructureerd organiseren en onderhouden van relaties met (potentiële) klanten zodat deze middels gepersonaliseerde communicatie kunnen worden benaderd voor het afgezetten van producten. Direct marketing is het totaalconcept voor de benadering van de markt waarbij de potentiële afnemer wo...
Gevonden op
http://www.ensie.nl/definitie/Direct_marketing

Direct marketing is een vorm van gespecialiseerde marketing, die door middel van alle directe communicatiemedia (correspondentie, advertenties, mailing, telefoon, beeldscherm) een structurele duurzame relatie organiseert en onderhoudt tussen aanbieders en gesegmenteerde afnemers. Essentieel is daarbij het opwekken van meetbare respons en meetbare v...
Gevonden op
https://www.coachingplanet.be/buzzwords/

Direct marketing is een vorm van gespecialiseerde marketing, die door middel van alle directe communicatiemedia (correspondentie, advertenties, mailing, telefoon, beeldscherm) een structurele duurzame relatie organiseert en onderhoudt tussen aanbieders en gesegmenteerde afnemers. Essentieel is daarbij het opwekken van meetbare respons en meetbare v...
Gevonden op
https://www.coachingplanet.be/buzzwords/

Het opbouwen van een langdurige relatie met klanten en in dat kader planmatig transacties creëren waarmee beide partijen hun wederzijdse doelstellingen verwezenlijken.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10164

Het opbouwen van een langdurige relatie met klanten en in dat kader planmatig transacties creëren waarmee beide partijen hun wederzijdse doelstellingen verwezenlijken.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10164

alle tools voor rechtstreekse (naar het thuis- en / of bedrijfadres) en meestal gepersonaliseerde (naam van de persoon) communicatie naar een bepaalde doelgroep. Er zijn uiteenlopende dragers voor die communicatie: geadresseerde post (“Direct Mail`), niet-geadresseerde post (`huis-aan-huis`), vaste of mobiele telefoon (telemarketing), fax, e-mail...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10322

elke vorm van direct contact met doelgroepen (prospects, afnemers e.d.), bedoeld om marketingdoelstellingen middels communicatieactiviteiten te realiseren; direct response advertising, direct mail, telemarketing, persoonlijke verkoop e.d. Men streeft hierbij naar een zogenaamde een-op-een relatie, waarbij men een zeer goed beeld heeft van de wensen...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10413

elke vorm van direct contact met doelgroepen (prospects, afnemers e.d.), bedoeld om marketingdoelstellingen middels communicatieactiviteiten te realiseren; direct response advertising, direct mail, telemarketing, persoonlijke verkoop e.d. Men streeft hierbij naar een zogenaamde een-op-een relatie, waarbij men een zeer goed beeld heeft van de wensen...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10413

Direct marketing is een Engelse term voor reclame maken voor producten door potentiële klanten direct en persoonlijk te benaderen. Inhoud 1 Geschiedenis van direct marketing 2 Middeleninzet bij direct marketing 3 Voordelen van direct marketing 4 Ergernis van direct marketing 5 Externe links
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11173

Direct marketing is een Engelse term voor reclame maken voor producten door potentiële klanten direct en persoonlijk te benaderen. Inhoud 1 Geschiedenis van direct marketing 2 Middeleninzet bij direct marketing 3 Voordelen van direct marketing 4 Ergernis van direct marketing 5 Externe links
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11173

Het door een producent of tussenpersoon rechtstreeks leggen van contact met potentiële klanten. Het doel is een duurzame directe relatie tot stand te brengen met afnemers.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Het door een producent of tussenpersoon rechtstreeks leggen van contact met potentiële klanten. Het doel is een duurzame directe relatie tot stand te brengen met afnemers.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.